Thursday 1 October 2015

Oktober Promotion!!!


Entry kali ini nak habaq kat semua orang tentang promosi hebat bulan ni...

1) Vitamin E

DISKAUN 50%!!!!!

Vitamin E memang terkenal dalam set kecantikan kerana ia membantu memudarkan parut dan mengurangkan kedutan.

Ia  mengandungi Silenium yang membantu mengurangkan pembengkakan prostat.

Oh ya!!!
Promosi kali ni ialah penghabisan stok. Bermakna selagi stok masih ada.
So, jangan ketinggalan untuk dapatkan PROMOSI 50% ni..

2) Omega Guard

Promosi diskaun 5 %  dan FREE sebotol


Omega Guard 
Supplement yang tak boleh putus untuk keluarga saya


Anak saya Ikhwan mempunyai masalah Asthma.

Sebelum usia setahun,Ikhwan kerap warded disebabkan masalah pernafasan.
Setiap bulan, sekurang-kurangnya sekali Ikhwan akan diserang masalah pernafasan.

Masalah Ikhwan akan saya perincikan dalam entry yang akan datang. Semoga ia boleh membantu ibu-ibu menangani anak yang menghadapi masalah asthma. InsyaAllah

Omega Guard merupakan supplement untuk kami sekeluarga

Suami saya amalkan bagi membantu masalah sendi yang dia alami.

Saya amalkan sebagai penggalak perkembangan minda Aisyah kerana saya masih menyusukan Aisyah. Juga amat membantu saya mengurangkan berat badan ( ibu lepas bersalin pasti faham masalah ini kan)hehe... 

Untuk anak sulong saya Muhammad Iman. Membantu perkembangan otaknya dan pada masa yang sama meningkatkan imun badannya. Iman pun sebelum nie sering sangat demam. Teerlalu mudah jatuh sakit.

Dan semestinya untuk Ikhwan kerana masalah asthma.

OK next

3) GLA Complex

Promosi diskaun 5 %  dan FREE sebotol





GLA complex ni terkenal juga sebagai Ladies Bestfriend kerana banyak membantu masalah yang dialami oleh wanita.

4) Vitalea for children

Promosi  FREE sebotol
Vitalea berperisa anggur yang pasti disukai anak-anak..
Mak-mak pun suke jugak...hihi


Apa faedahnya Vitalea buat anak-anak?

Vitalea melengkapkan nutrisi yang sepatutnya diambil oleh anak-anak kita dalam menu seharian mereka.
Seperti contoh diatas, anak-anak kita tak mampu nak makan 4 cawan brokoli dan 6.5 cawan taugeh dalam sehari!!
Mak ni pun tak mampu nak masakkan anak-anak sayur sebanyak tu kan...

Nutrisi yang lengkap membantu perkembangan tubuh dan minda anak-anak kita..

5) Vitalea
Sempena usianya yang ke 100 tahun. Shaklee ingin berikan Vitalea ini secara PERCUMA untuk anda...

Bagaimana nak dapatkan? Klik disini


Shaklee Muar
COD Muar,Batu Pahat dan Melaka
011.3232.4520





No comments:

Post a Comment